Vyhledávání:      
logo_mini, Bayerova 29, 602 00 Brno
tel.: 541 214 445, fax: 541 211 447,
gsm: 605 200 689, e-mail: obchod@top-servis.cz

SERVIS TECHNIKY



Poskytujeme pohotovostní servisní služby neprodleně po nahlášení nejpozději od 1 hodiny. Všechny ostatní služby, včetně pravidelných servisních služeb a dodávek zboží v čase nejpozději do 24 hodin od požadavku. Vysoká profesionalita servisního i obchodního týmu zajišťuje vysokou kvalitu služeb u klientů ve všech oblastech činností. Dále komplexnost řešení dodavatelských činností firmy TOP SERVIS dokládá úspěšnost u početné zákaznické veřejnosti včetně státních úřadů, některých bankovních domů, firem, soukromých společností atd..

Servisní zajištění poskytujeme

pohotovostní servis “HAVÁRIE (OP)
pravidelný servis “PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA (PM)
pohotovostní servis “NADSTANDARTNÍ ZÁSAH“ i ve dnech pracovního klidu na objednávku
mimořádné servisní služby “MIMOŘÁDNÝ ZÁSAH“ - podle podmínek klienta, NON-STOP SERVIS
dodávky spotřebního materiálu do 24 hodin (podle naléhavosti)
doprava je realizována zdarma na pracoviště objednavatele
záruka originality náhradních dílů a spotřebního materiálu podle typu kopírek
jedenkrát ročně servisní prohlídka a zhodnocení technického stavu
zápůjčka náhradního stroje v případě dílenské opravy zdarma
servisní služby na kopírovací stroje všech značek
cenová záruka spotřebního materiálu
pravidelné adresné zásobování spotřebním materiálem
záruka kvality a rychlosti servisu
záruka na práci technika
garance kompletace dodávek


Všechny uvedené servisní pravidla jsou zakotveny v servisních smlouvách dodávaných firmou. Servisní technici firmy TOP SERVIS s.r.o. jsou pravidelně školení na značkové kopírovací stroje, které jsou podmínkou splnění servisního a obchodního zastoupení značky TOSHIBA a i na ostatní dříve uvedené značky.

Mobilita a rychlost servisních služeb je zajištěna pomocí profesionálního dispečerského pracoviště, a to tak že dispečer má okamžitý přehled vytíženosti jednotlivého servisního technika a to v určených regionech působnosti. Technici na základě předané informace od klienta a zpracované dispečinkem firmy zasahují kvalifikovaně a v dohodnutých časech na odstranění závad a po případě běžných servisů. Každodenní poznatky vyhodnocujeme a upravujeme podmínky tak, aby byl klient vždy s naší prací spokojen.
.
Copyright © 2007 TOP SERVIS s.r.o., All Rights Reserved
Created By: it2b s.r.o.